EMS - NAJSKUTECZNIEJSZY TRENING XXI WIEKU


Trening EMS pobudza do pracy mięśnie poprzez ich elektrostymulację. Ten rodzaj treningu wyzwala 150 razy więcej skurczów mięśni niż trening konwencjonalny. Dzięki tej nowoczesnej, bezpiecznej technologii odchudzanie nie musi być okupione hektolitrami potu, a kształtowanie sylwetki jest bezbolesne i szybkie.

Trening EMS bardzo szybko spala tkankę tłuszczową, buduje siłę, poprawia metabolizm oraz wzmacnia mięśnie głębokie odpowiedzialne za postawę oraz bóle pleców i kręgosłupa.

Sprawdź, na czym polega trening EMS i jakie daje efekty.

28min, 1x w tygodniu = 3h ćwiczeń tradycyjnych

ELEKTROSTYMULACJA – NOWA TECHNOLOGIA XXI WIEKU WSPOMAGAJĄCA TRENING

EMS to trening na miarę XXI wieku. Polega na wywołaniu skurczu mięśni za pomocą impulsów elektrycznych. Zastosowanie nowoczesnej technologii sprawia, że praca mięśnia wykonana podczas elektrostymulacji jest bardziej wydajna niż w warunkach naturalnych.Dzięki temu EMS od lat stosowana z powodzeniem w fizjoterapii, stanowi również idealne narzędzie treningowe, profilaktyczne i poprawiające wygląd.

Jak działa elektrostymulacja?

Aby pobudzić mięsień do pracy potrzebny jest bodziec dostarczany komórkom mięśniowym poprzez nerwy motoryczne (ruchowe), które funkcjonują w oparciu o zjawiska elektryczne. EMS polega właśnie na tworzeniu takich bodźców oddziałujących na mięśnie. Mięsień nie jest w stanie odróżnić tego, skąd pochodzi pobudzenie. Po prostu rozpoczyna pracę zgodnie z „rozkazami”odpowiednio zaprogramowanego elektrostymulatora.

Elektrostymulacja zastosowana w kształtowaniu sylwetki to zabieg wyszczuplający, który rzeźbi ciało, zmniejsza cellulit i usuwa tkankę tłuszczową. W sporcie EMS pozwalana poprawę wydolności, wzrost siły oraz rozbudowę masy mięśniowej.

EMS to przede wszystkim idealna alternatywa dla osób, które nie mają czasu na mozolne ćwiczenia na siłowni. Każda sesja treningowa trwanie więcej niż 30 minut, dzięki czemu połączenie maksymalnej efektywności ćwiczeń i oszczędności czasu staje się niezwykle proste!

EMS - kształtowanie sylwetki, szybka redukcja nadwagi i cellulitu, ujędrnienie ciała!


Trening dla Niej, dla Niego oraz w parach.


Utrata nawet do 1200 kalorii podczas treningu!


28 minut treningu to odpowiednik 3 godzin na siłowni.


Aktywacja mięśnigłębokichulga dla kręgosłupa i pleców


Rehabilitacja pourazowa


TRENING EMS TO:


Odchudzanie

Dzięki elektrostymulacji organizm spala skutecznie kalorie i pozbywa się tłuszczu.

Sylwetka

Budowa wymarzonej sylwetki, ujędrnienie całego ciała oraz redukcja tkanki tłuszczowej i cellulitu

SZYBKIE EFEKTY

Wyraźne efekty już po około 6 treningach (ćwicząc 2x w tygodniu)

ULGA DLA PLECÓW

Skuteczna aktywacja rzadko ćwiczonych tzw mięśni głębokich odpowiedzialnych za stabilizację kręgosłupa

Zdrowie

EMS używany jest w rehabilitacji oraz rekonwalescencji pourazowej.

SZYBKIE SPALANIE

Podczas odpowiednio dobranego treningu możesz spalić nawet 1200kcal.

Z TRENERKA PERSONALNĄ

Indywidualnie dobrany trening pod opieką trenerki personalnej lub dyplomowanej fizjoterapeutki

SIŁA i MASA MIĘŚNI

Zamień tkankę tłuszczową w zdrową masę mięśni. Twoja sylwetka zostanie tylko delikatnie podrzeźbiona, nie obawiaj się przyrostów mięśniowych

PRZYGOTOWANIE

Trening EMS doskonale wpływa na przygotowanie do bezpiecznej aktywności fizycznej oraz poprawę wyników sportowych.

WYDOLNOŚĆ

Odpowiedni trening EMS doskonale wpływa na zwiększenie wydolności oraz budowę kondycji fizycznej.

Samopoczucie

Poczujesz się pozytywnie naładowana, zdrowsza, a Twoje zmęczenie i niechęć do codziennych czynności zmniejszy się

Odciążenie stawów

Trening EMS jest polecany po kontuzjach i urazach ponieważ nie powoduje obciążania stawów. Doskonały w każdym wieku.

DLA KOGO ?


DLA ODCHUDZAJĄCYCH SIĘ I CHCĄCYCH MODELOWAĆ CIAŁO

Trening EMS wyzwala średnio 150 razy więcej skurczów mięśni niż trening konwencjonalny i pozwala spalić nawet do 1200 kcal, dzięki czemu utrata wagi następuje aż trzy razy szybciej niż podczas tradycyjnej formy treningu. Pierwsze rezultaty widoczne są już po 4-6 sesjach treningowych. Trening EMS pozwala modelować kształt ciała, ujędrnia mięśnie, powoduje przyrost masy mięśniowej przy jednoczesnej redukcji tłuszczu i cellulitu.

DLA OSÓB MAJĄCYCH MAŁO CZASU

Taki trening to dobre rozwiązanie dla osób, które chcą być fit, ale nie mają motywacji lub czasu. Trening EMS pozwala na 28-minutową sesję raz w tygodniu.

DLA SZUKAJĄCYCH BEZPIECZNEGO TRENINGU

Trening EMS jest bardzo bezpieczną formą treningu, która może być stosowana zarówno przez osoby niewysportowane, jak i te, które uprawiają sport zawodowo. Trening EMS praktycznie nie obciąża stawów i nie niesie ze sobą ryzyka kontuzji.

DLA WSZYSTKICH

Dla wszystkich, niezależnie od wieku,ważne jest jedynie by ćwiczyć z trenerem personalnym lub instruktorem, który na bieżąco śledzi postępy i kontroluje przebieg treningu. Trening EMS polecany jest zarówno osobom niewysportowanym, tym uprawiającym sport rekreacyjnie, jak i sportowcom wyczynowym.

Statystyka:


89%


Osób zaobserwowało poprawę sylwetki po miesiącu treningów.

85%


Osób trenujących pozbyło się bólu pleców.

Jednoczesny trening wielu grup mięśniowychPoprawa wyników sportowych


Superkadra

Ela

Absolwentka Krakowskiej Akademii Wychowania Fizycznego, magister fizjoterapii, specjalizujący się w terapii problemów kobiecych. Na co dzień pracuje w gabinetach BodyMed oraz prowadzi zajęcia w klubie fitness Modelarnia. Certyfikowany Trener EMS

Jola

Absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego w Katowicach, aktualnie w trakcie kończenia studiów magisterskich na kierunku fizjoterapia. Od najmłodszych lat związana ze sportem, dlatego dalej szkoli się w tej dziedzinie i sprawnie zamienia teorię w praktykę. Certyfikowany trener EMS.

Kasia

Dyplomowana trenerka personalna, instruktor fitness, EMS oraz bungee gym. Ukończyła studia pedagogiczne, dzięki którym ma anielską cierpliwość ale wie też, jak radzić sobie z wymagającymi klientami. Certyfikowany trener EMS.

EFEKTY - WYNIKI BADAŃ NAUKOWYCH


EMS Siłownia
Czas pojedynczego treningu 28 minut 120 – 180 minut
Częstotliwość treningów 1 – 2 treningi tygodniowo 3 – 4 treningi tygodniowo
Ilość spalanych kalorii podczas treningu do 1200 kcal podczas jednej sesji treningowej do 400 kcal
Utrata tkanki tłuszczowej 3x szybciej standardowo
Redukcja cellulitu tak nie
Przyspieszenie metabolizmu tak nie
Trening mięśni głębokich na każdym treningu tylko podczas niektórych ćwiczeń
Obciążenie stawów znikome podwyższone
Miesięczny koszt treningu personalnego wraz z karnetem od 236 zł około 800 zł

NAUKOWE FAKTY

Niemiecki Uniwersytet Sportowy w Kolonii w 2008 roku przeprowadził badania na temat wpływu treningu EMS na poprawę siły i szybkości i porównał wyniki z tradycyjnymi metodami treningowymi. Okazało się, że Trening EMS był jedyną skuteczną metodą w poprawieniu maksymalnych osiągów sportowych w zakresie szybkości poruszania się.

Zmniejszenie bólu pleców

Z badań przeprowadzonych przez Uniwersytet w Bayreuth w 2003 roku wynika, że po 12 sesjach treningowych z EMS 82,3% badanych (134 ochotników – 102 kobiet i 32 mężczyzn; o średniej wieku 42,5 lat), zauważyło zmniejszenie bólu pleców, a 29,9% przestało odczuwać objawy.

W 2015 r Naukowcy z Katedry i Zakładu Fizjologii Uniwersytetu Medycznego im. K. Marcinkowskiego w Poznaniu postanowili zbadać naukowo metodę EMS. Badania odbyły się w 2015 roku z wykorzystaniem popularnego sprzętu do treningu EMS.

Pod lupę wzięto 30 osób w wieku 25 do 50 roku życia. Podzielono ich na 3 grupy:

grupa I – 10 pacjentów obu płci z otyłością (BMI > 30,0 kg/m2) poddanych 4-tygodniowemu treningowi EMS (30 minut, 3 razy w tygodniu);

grupa II – 10 pacjentów obu płci z otyłością (BMI > 30,0 kg/m2) poddanych 4-tygodniowemu treningowi EMS (30 minut, 3 razy w tygodniu) i restrykcjom kalorycznym(kontrolowana dieta ubogo energetyczna);

grupa III – 10 pacjentów obu płci z otyłością (BMI > 30,0 kg/m2) stosujących 30-minutowy umiarkowany wysiłek fizyczny (3 razy w tygodniu) i poddanych restrykcjom kalorycznym (kontrolowana dieta ubogo energetyczna).

Kwalifikacja wstępna obejmuje wywiad lekarski, odbywający się w celu stwierdzenia braku przeciwwskazań do treningu EMS oraz analiza masy i składu ciała (w tym ocena masy tkanki tłuszczowej, beztłuszczowej masy ciała i całkowitej zawartości wody).

Wyniki

Okazuje się, że trening z elektrostymulacją mięśni jest skuteczną formą treningową jeśli chodzi o redukcję tkanki tłuszczowej! Mogę tak napisać już w pierwszym zdaniu podsumowania.

Najlepsze efekty osiągnęła grupa II (trening EMS plus zbilansowana dieta) – średni spadek masy ciała to 4,2 kg. Ponadto zaobserwowano spadek tkanki tłuszczowej o 2% (z 37,6% do 35,5%), przy czym poziom masy mięśniowej utrzymał się na poziomie wyjściowym.

Zaskakująco dobre wyniki uzyskała grupa I (poddana tylko treningowi EMS). Sam trening EMS pozwolił na zmniejszenie masy ciała średnio o 3,4 kg! Świadczy to o tym, że podczas treningu pod prądem spalane jest mnóstwo energii i mimo braku odpowiedniej diety, bilans dzienny kalorii został utrzymany na ujemnej wartości.

Najgorsze wyniki uzyskała grupa III (umiarkowany 30-minutowy trening i zbilansowana niskokaloryczna dieta). Mimo, iż zostały zastosowane dwa środki wspomagające utratę wagi, średni spadek utrzymał się na poziomie 3,1 kg.

Podsumowanie

Czy ta forma treningowa rzeczywiście jest dobrym rozwiązaniem, aby zbudować zgrabna sylwetkę?

Tak.

Elektrostymulacja potęguje efekty treningowe, a co za tym idzie, skraca czas do uzyskania silnej i zgrabnej sylwetki. W jednej sesji treningowej pracujemy nad wzmocnieniem mięśni całego, a efektem ubocznym jest utrata masy ciała, ujędrnienie skóry, redukcja cellulitu i poprawienie ogólnej wydolności organizmu.

W jakim celu podłączać się pod prąd i katować kolejnymi ćwiczeniami?

W zależności od tego jaki mamy cel w treningu. Stymulacja poszczególnych partii mięśniowych oraz rodzaj wykonywanych ćwiczeń dopasowanych jest do wcześniej postawionego celu.

Redukcja tkanki tłuszczowej

Jak pokazują badania trening EMS całego ciała pozwala na szybsze i skuteczniejsze spalanie tkanki tłuszczowej. Podczas jednej sesji treningowej (w zależności od intensywności) spalane jest od 500 do 1200 kcal i to w niecałe 30 minut!

Poprawa wydolności fizycznej
Wzmocnienie mięśni i poprawa szybkości

Trening EMS wykorzystywany jest przez Adama Małysza oraz wiele innych gwiazd sportu i showbiznesu.


FAQ, CZYLI TYPOWE PYTANIA


Tak. Elektrostymulacja mięśni (EMS) jest z powodzeniem stosowana przez lekarzy, fizjoterapeutów i kręgarzy od dziesięcioleci. Niedawno zyskała również popularność w zakładach opieki zdrowotnej i uzdrowiskach. Są jednak pewne przeciwwskazania dotyczące korzystania z treningu EMS – SPRAWDŹ

Jeśli jesteś mężczyzną TAK. W przypadku kobiet, ze względu na uwarunkowania fizjologiczne proces budowy dużej masy mięśniowej jest niemożliwy. Wśród kobiet dochodzi do wysmuklenia mięśni, niż ich nadbudowy. Według badań przeprowadzonych przez Uniwersytet w Bayreuth oraz przez Niemiecki Uniwersytet Sportowy w Köln, trening EMS jest o 40 proc. efektywniejszy od tradycyjnego treningu siłowego. Motorem rozwoju mięśni jest niewątpliwie siła bodźców, od której zależy stopień stymulacji mięśni do rozrostu, a przez to i sam rozrost. Bodźce zaś są wynikiem pracy mięśni, która podczas treningu EMS jest o wiele bardziej intensywna niż przy treningu tradycyjnym. Należy pamiętać, że bardzo istotną rolę odgrywa poziom hormonów. Testosteron buduje mięśnie, natomiast estrogen pomaga kobietom zachować odpowiednią sylwetkę.

Tak. Trening EMS wzmacnia mięśnie posturalne biorące udział w kształtowaniu prawidłowej sylwetki człowieka (m.in. mięśnie grzbietu i odcinka lęździowo-krzyżowego pleców oraz mięśnie brzucha), co pomaga w pozbyciu się uporczywych bólów pleców. Co ważne trening nie obciąża stawów, dzięki czemu możliwe jest szybsze odzyskanie formy.

Istnieje wiele badań, które jednoznacznie wskazują , że metoda EMS szybko i efektywnie pomaga trenować mięśnie głębokie dna miednicy, odpowiadające za trzymanie moczu w pęcherzu. Trening EMS ma pozytywny wpływ na tkankę łączną i skórę, które uległy rozciągnięciu podczas ciąży. WAŻNE: Przed rozpoczęciem treningów należy skonsultować się z ginekologiem i nie rozpoczynać treningów wcześniej niż 6 tygodni po porodzie.

Tak. Impulsy elektryczne wytwarzane podczas sesji EMS docierają do głębszych partii mięśni i powodują zwiększenie ukrwienia tkanki mięśniowej i łącznej, likwidując skutki cellulitu oraz poprawiając elastyczność skóry.

Tak! Trener pomoże dobrać odpowiedni rozmiar kombinezonu, który został tak zaprojektowany, by zapewnić komfort i pełną swobodę ruchów podczas treningu…

Nie. Podczas treningów EMS wykorzystujemy prądy niskiej częstotliwości , które aktywują mięśnie poprzecznie prążkowane szkieletowe. Impulsy w żaden sposób nie wpływają na organy wewnętrzne – w tym na serce.

Efekty widoczne są już po kilku sesjach treningu EMS. Dzięki wyrzucie endorfin, następuje polepszenie samopoczucia, lepsze krążenie krwi, oraz poprawa postury. Według badań Uniwersytetu w Bayreuth dotyczących miha bodytec, a także badań przeprowadzonych przez Uniwersytet Friedricha Alexandra w Erlangen-Nuremberg już po 6 treningach. EMS zauważono redukcję tkanki tłuszczowej o 4%. Po 4 tygodniach regularnych treningów zanotowano 30% wzrost mocy. Osoby z nadwagą po 13 tygodniach treningów zauważyły utratę 3, 5 kg, w tym 9% tkanki tłuszczowej, a także 6, 5 cm mniej w talii i 2 cm w ramionach.

Tak! Ponieważ, metoda EMS nie obciąża stawów, jest całkowicie bezpieczna. Z badań wynika, że osoby, które ukończyły 65 lat, straciły średnio 6,8% tkanki tłuszczowej z okolic brzucha, mimo niskiej intensywności treningu.

Jeśli cierpisz na jedną z niżej wymienionych dolegliwości, niestety na razie nie możesz trenować metodą EMS. Najlepszym rozwiązaniem w takiej sytuacji jest wcześniejsza konsultacja z lekarzem, ponieważ leczenie niektórych schorzeń, może być wspomagane metodą EMS, z wykorzystaniem impulsów o niskiej częstotliwości. Główne przeciwwskazania to: epilepsja, rozrusznik serca, ciąża, ciężkie zaburzenia krążenia, przepuklina brzuszna i pachwinowa, gruźlica, nowotwory, zaawansowana miażdżyca tętnic, zaburzenia krążenia, ciężkie choroby neurologiczne, gorączka, infekcje bakteryjne lub wirusowe o ostrym przebiegu, krwawienie, zwiększona skłonność do krwawień (hemofilia), cukrzyca insulinozależna. SPRAWDŹ

CENNIK


CENA PROMOCYJNA - OFERTA LIMITOWANA !KUP TERAZ I I CIESZ SIĘ NAJNIŻSZĄ CENĄ W POLSCE !

TRENING INDYWIDUALNY

TERMIN WAŻNOŚCI KARNETU W RAZIE CHOROBY, ZDARZEŃ LOSOWYCH, WYJAZDÓW KARNETY SĄ PRZEDŁUŻANE PO WCZEŚNIEJSZYM ZGŁOSZENIU

TRENING W PARACH

TERMIN WAŻNOŚCI KARNETU W RAZIE CHOROBY, ZDARZEŃ LOSOWYCH, WYJAZDÓW KARNETY SĄ PRZEDŁUŻANE PO WCZEŚNIEJSZYM ZGŁOSZENIU

biuro@sport.bielsko.pltel. 33 497 50 33tel. 530 030 949

ul. 1 Maja 26 (wjazd na przeciw AQUA) | Bielsko-Biała

Godziny otwarcia:pn-pt 7:00 – 22:30Weekendy:Sobota: 8:00 – 20:00Niedziela: 9:00 – 18:00